INFORMACE

Výpis článků

Doprava a platba

Poskytovatel platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. Více informací o platbě kartou a vysvětlení průběhu platby naleznete zde.

Pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Všeobecné obchodní podmínky – bod 4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu pouze bezhotovostně bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2602322436/2010, vedený u Fio banka, a.s.  (dále jen „účet prodávajícího“)

2. Kromě kupní ceny je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také následující náklady spojené s balením a doručením zboží ve smluvené výši:

  • při osobním převzetí zdarma (v provozovně prodávajícího na adrese Vaškova 1528/2, Židenice, 615 00 Brno)
  • v případě doručení do výdejních míst PPL (Parcelshopu, Parcelboxu) 70 Kč
  • v případě doručení prostřednictvím PPL na adresu v České republice určenou kupujícím – 106,- Kč
  • v případě doručení prostřednictvím PPL do Slovenské republiky na adresu určenou kupujícím nebo do výdejního – 190,- Kč
  • doprava je zdarma při nákupu nad 3000 Kč.

Shora uvedené náklady za dopravu je kupující povinen uhradit předem spolu s kupní cenou

3. Kupní cena je splatná formou bezhotovostní platby, přičemž zboží je odesláno do 10 pracovních dnů po připsání platby na účet (není-li na hlavní stránce prodávajícího uvedeno jinak – např. v případě celozávodní dovolené), nejpozději do 30 dnů od připsání platby na bankovní účet prodávajícího. Kupní cena je splatná do 7 dnů od vystavení objednávky, přičemž kupující má právo odstoupit od uzavření kupní smlouvy tak, že kupní cenu ve shora stanovené lhůtě neuhradí. V takovém případě má prodávající právo okamžitě stornovat objednávku.

4. Kupující je povinen při platbě bezhotovostním bankovním převodem uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

5. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.

6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

7. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího nebo jej přiloží k zásilce v papírové formě.

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky společnosti HAIR HUB s.r.o. se sídlem Vaškova 1528/2, Židenice, 615 00 Brno identifikační číslo: 17545625 určené kupujícímu – spotřebiteli.

1) Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti HAIR HUB s.r.o., se sídlem Vaškova 1528/2, Židenice, 615 00 Brno, identifikační číslo: 17545625 (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou, která nenakupuje zboží u prodávající v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „kupující“), a to  prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese https://hairhub.cz/, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“). Pokud je zákazníkem právnická osoba anebo pokud zákazník uvede při koupí zboží své identifikační číslo, považuje se za podnikatele.
  2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese https://hairhub.cz/ (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy.
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
  4. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2) Uživatelský účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „zákaznický účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v zákaznickém účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Kupující bere na vědomí, že jím uvedené údaje v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit zákaznický účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
  6. Kupující bere na vědomí, že zákaznický účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3) Uzavření kupní smlouvy

  1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Cena zboží nezahrnuje náklady za doručení zboží kupujícímu. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
  4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
  5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například emailem, písemně či telefonicky).
  6. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), které je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty (=emailovou adresu) kupujícího.
  7. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu.
  8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

4) Cena zboží a Platební podmínky

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu pouze bezhotovostně bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2602322436/2010, vedený u Fio banka, a.s.  (dále jen „účet prodávajícího“)
  2. Kromě kupní ceny je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také následující náklady spojené s balením a doručením zboží ve smluvené výši:
    – při osobním převzetí zdarma (v provozovně prodávajícího na adrese Vaškova 1528/2, Židenice, 615 00 Brno)
    – v případě doručení do výdejních míst PPL (Parcelshopu, Parcelboxu) 70 Kč
    – v případě doručení prostřednictvím PPL na adresu v České republice určenou kupujícím – 106,- Kč
    – v případě doručení prostřednictvím PPL do Slovenské republiky na adresu určenou kupujícím nebo do výdejního – 190,- Kč
    – doprava je zdarma při nákupu nad 3000 Kč
    Shora uvedené náklady za dopravu je kupující povinen uhradit předem spolu s kupní cenou
  3. Kupní cena je splatná formou bezhotovostní platby, přičemž zboží je odesláno do 10 pracovních dnů po připsání platby na účet (není-li na hlavní stránce prodávajícího uvedeno jinak – např. v případě celozávodní dovolené), nejpozději do 30 dnů od připsání platby na bankovní účet prodávajícího. Kupní cena je splatná do 7 dnů od vystavení objednávky, přičemž kupující má právo odstoupit od uzavření kupní smlouvy tak, že kupní cenu ve shora stanovené lhůtě neuhradí. V takovém případě má prodávající právo okamžitě stornovat objednávku.
  4. Kupující je povinen při platbě bezhotovostním bankovním převodem uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
  5. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu.
  6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
  7. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího nebo jej přiloží k zásilce v papírové formě.

5) Odstoupení od kupní smlouvy

1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění (dále jen „občanský zákoník“), nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.

2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 0 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně odesláno  do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží kupujícím. Odstoupení od kupní smlouvy kupující odešle na adresu provozovny prodávajícího HAIR HUB, s.r.o. Vaškova 1528/2, Židenice, 615 00 Brno. Kupující může při odstoupení od smlouvy využít přiložený vzorový formulář, není to však jeho povinností.

3. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 0 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu předáno nebo prokazatelně odesláno do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené a  v původním obalu. Veškeré náklady spojené s navrácením zboží v důsledku odstoupení od smlouvy hradí kupující. To platí i v případě, že zboží nemůže být pro svou povahu vráceno prostřednictvím poštovní cesty.

4. Prodávající je oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.

5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu včetně nákladů vynaložených na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání nabízeného prodávajícím, a to do čtrnácti (14) dnů následujících po dni, kdy bylo prodávajícímu doručeno odstoupení od smlouvy. Prodávající bez ohledu na lhůtu uvedenou v předchozí větě není oprávněn vracet kupujícímu peněžní prostředky, dokud zboží neobdrží anebo dokud mu kupující neprokáže, že mu zboží odeslal. Kupujícímu budou peněžní prostředky vráceny formou bezhotovostního převodu na bankovní  účet/bankovní účty, ze kterých byla uhrazena kupní cena kupujícím uhrazena.

6. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Pohledávka z titulu náhrady škody vůči kupujícímu je splatná v den následující, kdy prodávající zjistí, že vrácené zboží vykazuje poškození. Zápočet pohledávek dle tohoto odstavce prodávající provede formou emailu zaslaného na emailovou adresu uvedenou v zákaznickém účtu kupujícího, či písemně na adresu kupujícího uvedenou taktéž v tomto zákaznickém účtu. Kupující bere na vědomí, že zboží nabízené prodávajícím je kompletně znehodnoceno v případě, že toto je jakkoliv použito anebo poškozeno, přičemž v takovém případě škoda odpovídá kupní ceně tohoto zboží.

7. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy bez uvedení důvodu odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

6) Přeprava a dodání zboží

1. Způsob doručení zboží určuje prodávající, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn požadovat poplatek za uskladnění ve výši prokazatelných nákladů účtovaných dopravcem nebo je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.

3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.

5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

7) Odpovědnost za vady

Odpovědnost za vady na zboží způsobené prodávajícím ve vztahu ke kupujícímu – spotřebiteli upravuje samostatně reklamační řád, který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek a který je umístěný na internetových stránkách prodávajícího pod názvem „reklamační řád”. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

8) Další práva a povinnosti smluvních stran

1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží prodávajícímu

2. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

3. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

4. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

9) Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sDělení

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

Informace o ochraně osobních údajů  kupujícího upravují samostatně Informace o ochraně osobních údajů, které je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek a které jsou umístěný na internetových stránkách prodávajícího pod názvem Informace o ochraně osobních údajů.

10. Zasílání obchodních sdělení

Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

11) Doručování

Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá komunikace související s kupní smlouvou bude s druhou smluvní stranou probíhat elektronickou poštou, prostřednictvím sms zpráv anebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby prodávajícího). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.

12) Spory mezi prodávajícím a kupujícím

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz” 

13) Závěrečná ustanovení

1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

2. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: HAIR HUB s.r.o.se sídlem Vaškova 1528/2, Židenice, 615 00 Brno, adresa elektronické pošty:  obchod@hairhub.cz, tel. 733275854.

 

V Brně dne 1. 1. 2023
HAIR HUB s.r.o.

Zpracování osobních údajů

Totožnost a kontaktní údaje správce

  • Správcem vašich osobních údajů je obchodní společnost HAIR HUB s.r.o. se sídlem doručování Brno-Židenice, Židenice, Vaškova 1528/2, identifikační číslo 17545625. Kontaktní údaje správce jsou následující: Žaneta Formánková, adresa pro doručování Brno-Židenice, Židenice, Vaškova 1528/2, adresa elektronické pošty obchod@hairhub.cz , telefon 774 335 642
  • Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

Zákonný důvod zpracování osobních údajů

  • Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „nařízení“).

Účel zpracování osobních údajů

  • Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.
  • Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

Doba uložení osobních údajů

  • Vaše osobní údaje budou správcem uloženy do doby odvolání Vašeho souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Další příjemci osobních údajů

  • Příjemci Vašich osobních údajů budou osoby zajišťující marketingové služby pro správce: marketingové agentury provádějící reklamní činnosti pro správce, analytické nástroje zpracovávající anonymizovaně osobní údaje za účelem zisku statistických údajů
  • Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

Práva subjektu údajů

Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, a dále právo na přenositelnost Vašich osobních údajů.

Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci. Tímto však není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu. Váš souhlas se zpracováním osobních údajů můžete odvolat následujícím způsobem: písemnou žádostí prostřednictvím elektronické pošty odeslané na  obchod@hairhub.cz nebo písemně prostřednictvím poštovních služeb na doručovací adresu uvedenou výše.

Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.

Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů není zákonným či smluvním požadavkem a ani není požadavkem, který je nutný k uzavření smlouvy.

Máte kdykoliv právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, včetně profilování, pokud se profilování týká tohoto přímého marketingu. Pokud vznesete námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávány.

V Brně, dne 1.1.2023

Reklamace zboží

Dokumenty ke stažení

Reklamační řád

společnosti HAIR HUB s.r.o. se sídlem Vaškova 1528/2, Židenice, 615 00 Brno, IČ: 17545625 vyhotovený v souladu s ustanoveními § 2099 a násl. a § 2165 a násl. zák. č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku v platném znění a v souladu s příslušnými ustanoveními zák. 634/1992 Sb., zákona o ochraně spotřebitele v platném znění

1. Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti společnosti HAIR HUB s.r.o. se sídlem Vaškova 1528/2, Židenice, 615 00 Brno, IČ: 17545625 (dále jako „HAIR HUB s.r.o.“ nebo také jako „prodávající“) a kupujícího (dále jako „zákazník“ nebo také jako „kupující“) při dodávkách  zboží (dále jen „Zboží“) ze sortimentu prodávajícího zákazníkovi na základě jeho objednávky.

2. Tento reklamační řád je závazný pro všechny kupující, kteří nenakupují zboží od společnosti HAIR HUB s.r.o. v rámci své podnikatelské činnosti (zejména za účelem jeho dalšího prodeje). Tento reklamační řád se netýká podnikatelů, tj. zákazníků, kteří nakupují od společnosti HAIR HUB s.r.o. v rámci své podnikatelské činnosti. Pokud je zákazníkem právnická osoba anebo pokud zákazník uvede při koupí zboží své identifikační číslo, považuje se za podnikatele.

3. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2165 a násl. občanského zákoníku).

4. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou – tj. že věc při jejím převzetí kupujícím nemá vady. Prodávaná věc je bez vad zejména tehdy, má – li jakost a užitné vlastnosti, které jsou pro věc takového druhu obvyklé, odpovídá-li věc požadavkům závazných právních předpisů, byla-li kupujícímu dodána v ujednaném množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá-li účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. Za předpokladu, že si prodávající a kupující při uzavření kupní smlouvy výslovně ujednají konkrétní jakost a užitné vlastnosti prodávané věci, odpovídá prodávající za to, že prodávaná věc bude mít tyto vlastnosti při jejím převzetím kupujícím. Vadou věci není její opotřebení způsobené jejím obvyklým užíváním.

5. V případě, že se na prodávané věci projeví ve lhůtě pro uplatnění práv z vadného plnění vada, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a v zákonné lhůtě 30 dnů tuto uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to opravou reklamované věci. Nebude-li možno reklamované zboží opravit, má kupující právo na jeho výměnu za zboží bez vad. Nebude-li možný ani tento postup, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci anebo od kupní smlouvy odstoupit. Jedná-li se o věc prodávanou kvůli její vadě za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující namísto práva na výměnu na přiměřenou slevu.

6. O skutečnosti, že je reklamace zboží vyřízena a jakým způsobem, bude kupující informován prostřednictvím emailové zprávy zaslané na jím uvedenou emailovou adresu, popř. prostřednictvím sms zprávy zaslané na jím uvedené telefonní číslo.

7. Nejde-li o věci, které se rychle kazí, o věci použité, dále o věci, které jsou pro své vady prodávány za nižší cenu a o kterých kupující při jejich koupi věděl, odpovídá prodávající za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci ve lhůtě určené pro uplatnění práv z vadného plnění (dále jen „záruční doba“ nebo „záruka“), byť se tento rozpor projeví až později.

8. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady může kupující uplatnit písemně během 24 měsíců od převzetí zboží u prodávajícího na adrese jeho jakékoliv provozovny prodávajícího.  Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

8. Reklamaci zboží je kupující povinen uplatnit písemnou formou na dále uvedeném reklamačním protokolu a zároveň je povinen odeslat prodávajícímu reklamované zboží s tímto přiloženým reklamačním protokolem. Pokud kupující posílá více kusů zboží k reklamaci, reklamační protokol musí být přiložen pro u každého zboží zvlášť. 

9. Reklamační protokol musí obsahovat: identifikační údaje kupujícího (jméno a příjmení, datum narození a adresu trvalého bydliště kupujícího), označení zboží, datum nákupu zboží kupujícím (resp. datum vystavení faktury) a číslo dokladu o nákupu zboží kupujícím (číslo faktury), popis závady. Kupující je povinen vady popsat, popřípadě uvést, jak se projevují. Kupující je povinen použít pro vyhotovení reklamačního protokolu formulář vzor umístěný na poslední straně tohoto dokumentu.

10. U reklamovaného zboží, doručeného bez přiloženého nebo neúplně vyplněného reklamačního protokolu bude reklamace automaticky neuznána a zboží bude posláno zpět kupujícímu na jeho náklady. Prodávající v tomto případě odesílá zboží kupujícímu zpět, až poté, co kupující uhradí náklady na dopravu.

11. Kupující bere na vědomí, že za vady zboží se nepovažuje běžné opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo její poškození v důsledku nesprávného skladování či zacházení. Kupující dále bere na vědomí, že délka životnosti zboží může být i při jeho správném používání kratší než-li záruční doba.

12. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

 

V Brně, dne 1. 1. 2023
HAIR HUB s.r.o.

Ovládací prvky výpisu

4 položek celkem